22 Ocak 2011 Cumartesi

bizimKızlar



Hayatım derken kayda değer pek insan yok gerçi ama olsun. 
- ( ortaokula göre evrim geçiren arkadaşımOnun için herkesin arkasından konuştuğunu söylüyorlar. Hatta benim hakkımda da konuştuğunu söylediler ama neden bilmem bana her zaman bir çok kişiden saf gelmiştir. Böyle tamam çoğu şeye yorum falan yapar ama ne bileyim kendisini de yeri geldiğinde yerin dibine vurur. Bazen onu kendime çok yakın hissederim. Beni çok sevdiğini söyler. Ve ne yalan söyleyeyim bende aslında severim onu. İnsanları fazla incelemesi dışında. . .
- ( için dışın bir , sen nesin ya ) Sıra buna gelince ; çok şirin , çok tatlıdır kendisi. Herkesin iyiliğini düşünür ve 'böyle kızlar var mı yaaa?' dedirtecek cinstendir. Çok samimi değiliz ama ben severim onu. Birinin başına kötü bir şey gelsin, sanki kendisi yaşamış gibi üzülür. . .
- ( benim 1tanecik kuzim ) Bazen yeri gelmiştir çok kızmışımdır ona ya da o bana. Küçükken hep peşinde koşmuşumdur. Resmen benim idolümdü. Örnek aldığım havalı hatun. Barbielerimi sadece onunla paylaşırdım. Her başım sıkıştığında düşünemez hale geldiğimde o mantığını konuşturmuştur ve ne yalan söyleyeyim dediği her şey de çıkmıştır. Eski sevgililerim hakkındaki düşünceleri, arkadaş seçimlerim...Gerçekten de karşılıksız bir ilişki aramızdaki. Bitanem beniiiim.
- ( kaybedileceklerden ) Aramızda belli başlı hiç kötü bir şey olmadı. Zamanla dedikleriyle çelişmeye başladı hepsi bu. Yazmak için bulamıyorum herhangi bir şey. Çünkü anlayamıyorum. Cidden he.
- ( sarıŞekerim ) Çooooooooook tatlıdır o. Benden 1yaş küçük olmasına rağmen , yaşıtlarımın bir çoğundan daha mantıklı düşünür. Küçükken çok kavga ederdik. Ben onun terliklerini alıp saklardım, aynıları bende olmasına rağmen. Motorlarımız vardı. Ben onunkine zift sürmüştüm :) Çok çekişmeli çocukluğumuz geçti. Saçı mı çekerdi, kolunu ısırırdım ama kalbimizi kırmazdık. Belki kafamızı kırardık ama :) Küçük oyun evi yapmıştık beraber. İlk vitamin ilacımı paylaştığım arkadaşım benim. Hayatımdan asla çıkmayacak. İzin vermem.
- ( oooo ) Başta en yakın arkadaşımdı. Sonra bazı nedenlerden dolayı kendi isteğiyle hayatımdan çıktı. Öyle kolay bir şekilde de değil yani. Çok canımı yaktı. Kaç gün ağladığımı bilirim ben. Büyük konuştu, kendisini olmadık şeylere inandırdı ve bugün başına; bana yaşattıkları geldi. Eskiden beraber arkasından konuştuğumuz o 'kaşar' dediklerinin yanında şimdi. İmkanları olsa birbirlerinin arkalarını yalayacaklar. Enteresan diyorum ve sonlandırıyorum.
- ( ufaklık ) Bana bu seneye kadar 'İrem abla derdi, ortam lise olunca ; abla gitti İrem kaldı.
Aklıma gelmeyen gelse de yazmaya gerek duymadığım bir çok kişi de var tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder