16 Ocak 2011 Pazar

bazensaçmalarımdaben.


Bkz "ben böyle bir insan değildim'' dediğin anlarda, dön ve etrafına bir bak. senin bu hale gelmene, onlar zemin hazırladı." Ne yani onlar öyle düşünüyor diye kendimi mi üzmeliyim. Ya da onu mu üzmeliyim. Yok arkadaş. Ben kendime geldim. Eski irem geldi. Artık takmam gereken kendime yakışır bir aday göremiyorum etrafımda. Hepsi sorunlu. En sorunsuz dediğim bile hasta çıktı . Bu ne yaaaaaaağ !
Şehr-i alemim ütopyam neredesin.Al beni içineeeeeeeeee . 
Hey İstanbul sana diyorum. Çok değil az geliyoruz sana. Bir bonus bir ben bir de ufacıcık bir nane. 
Şey aslında bir kişi daha olacak. Kabul eder misin bizi <3 
Seviliyorsun. 
Biliyorsun ya ben aynanın karşısına geçip deli gibi müzik açıp dans etmeyi seviyorum. Mesela şimdi burda. Laaaaaaanet yerde olmasaydım da sende olsaydım. Sokaklarında.. Enteresan insanlarının içinde.. Kimseyi takmadan dans edip , ona buna çarpsam, koşsam ya. 
Biliyorum bekliyorsun bizi, heycaaaaaaaanla.
Seneye olmadı mı. Olmasın yazımız var bizim.
Tanrım.
Neler saçmalıyorum böyle.
Evet gidiyorum , şuanda burayı terk ediyorum. Seni de seviyorum blogger. 
Nöperim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder