11 Eylül 2010 Cumartesi

Turst me,him, her :):):)

Güven konusu çok önemli bir kavramdır. Bir insanın kendisinden başkasına hiç kuşku duymadan, tereddütsüz birşeylerini anlatması, onunla birşeyler paylaşması.. Ya da en önemlisi insanın kendisine güvenmesi değil midir önemli olan ? Zaten herşey bu noktada başlamaz mı ?
Yolda yürürken, tanımadığımız insanlarla konuşurken, hiç bilmediğimiz bir şehire daha ilk defa ayağımızı bastığımızda korkarız. Çünkü biliyoruz ki bazı şeyler hayatımızın başlangıcıdır. Çünkü biliyoruz ki o başlangıçlar nasıl başlarsa öyle gidecek ve bizim için bir dönüm noktası olacaktır.
Bana göre kendimize güvenimiz, çocukluğumuzdan başlar. Çocukluğumuzda yaptığımız şeylere karşı insanların bize olan tepkilerinde başlar. Eğer iyi birşey yapmışsak ve bu iyi şekilde tepki aldıysa tamamen egomuz tatmin olur :) Daha fazla isteriz. Daha fazla aktif oluruz. Fakat iyi birşey yaptığımız halde kötü tepkiler almışssak artık sönük hayat bizi bekliyor demektir ve bunun üstesinden gelmemiz için çoktaaaan fazlaaaaaaaaa çok cesaretli olmamız gerekir.
Bazende az önce dediğim gibi diğer insanlara güvenebilmektir önemli olan. Düşünüyorum da gözüm kapalı kime güvenebilirim ki hayatımdakilerin ? Saymaya çalışsam sanırım az sayıyla karşılaşınca depresyona girebilirim :)  O yüzden tahmin ediyorum bir elin parmaklarını geçmez bile..
Her zaman insanlara fazla güvenmeyin der büyüklerimiz ama bu gerçekten de çok üzücü birşeydir. Daha doğrusu sonuçları çok üzücüdür. Çok fazla şey görmedim bu yaşıma kadar ama gördüğüm kaadarıyla her insan farklıdır. Ve her insan her sırrı saklayamaz. Çok hata yaptım. Çok arkadaş geldi geçti hayatımdan. Ve hepsine de kendimden daha çok güvendim. Hepsine derdimi açtım. Sonuçta da hazin son :) Hepsi hayatımdan kısa sürede çıktı ve benim dertlerim, sırlarım tek tek insanların ağzında laf oldu. O yüzden yaşadıklarımdan ders çıkarmalıyım diyorum ama kendimi çok iyi tanıyorum yine bana iki güzel söz söylensin  saf gibi karşımdakini kendime yakın hissederim...
Aynıı şeyler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder