9 Eylül 2010 Perşembe

Şekeer gibii bir bayraam bu ! :)



Hoo Hoooo oHooooşgeldiiin bayraaaaaam (:

Şekerlerrrrrrr, çikolatalarrr diyorum...Ne yazık ki harçlık falan fasa fiso diyemiyorum.. Sanırım o günler Çok geride kaldı ki kimse bana artık harçlık vermiyor bayramlarrdaa ! Bunu çok ama çok kınasaaam da üstüne basarak şikayetçi olduğum tek konu bu değil.

Bize faydası olmayan-para vermeyen-elleri neden öpüyoruz ki!? En nefret ettiğim fakat yapılması en çok beklenen olay! ^^El Öpmek^^ . Saygıdan diyorlar ama ben o elini öptüğüm insanın, benden 5 dk önce elini hangi amaçla kullandığını nasıl bilebilirim ki. Öğk. Sanırım düşündükçe midem bulanıyor.. Anlaması çok güç. Ellerini öpmelerini geçtim her seferinde anneme ' Ay bu senin ufaklık mı ? Ne kadar da büyümüş böyle :) ' demeleri yok mu ! Yok yani garip olan şey, bunu her sene söylüyorlar ve ben marslı ya da farklı bir yaratık değilim ki sene de 10 yaş yaşlanayım. Sadece 1 yaş büyüyorum . " Hey bende insanım ! "



 Bir de şu erken kalkma muhabbeti ! Zaten ben oruç tutmuşum koooooooooskoca bir ay boyunca. Heh tamam biliyorum belki tam bir değildir ama nerdeyse çoğunu tutmuşumdur. Sonunda yarın kahvaltı yapabilcem. Faaakat, kahvaltımı neden erken saatte yapmak zorundayım ki?! Neden erken saatte kalkmak zorundayım ?! Saçmaalıktan başka birşey değil bu! 


Veeeeeeee aslına bakarsanız harçlıklar olmasa da bayramın en tatlı en güzel yanıda şekerler, çikolatalar...Bazen ucuza kaçmış teyzeler, amcalar olsa da tatlı tatlıdır deyip midemize 'Göppppletmemiz lazım o güzel şeyleri.

Sanırım bu sonuu düşündükçe sabahın olmasınııı bir an önce istiyoruuuuuuuuum... :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder