8 Eylül 2010 Çarşamba

kızlarında GARİP' i var.

Bu kızların sonu ne olacak böyle ?

Bir facebook ya da twitter dalgasıdır gidiyor. Vakit geçirmek ya da insanlarla iletişim kurmak ya da bilmiyorum daha bir sürü şey için çok iyi geliyor. Bazen o kadar sıkılıyorum ki hemen merak ettiğim en çok kişiye tıklayıp onun hayatını deşifre bile ettiğim oluyor. Aslına bakarsanız bu sürekli oluyor :):)

Şarkılar, sözler, fotoğraflar paylaşıyoruz..O anki ruh halimizi yansıtan daha birçok şey :) Fakat artık herşey gibi bunlarında tadı kaçmaya başladı. Ya kızlarımız artık hal ve hareketlerine dikkat etmemeye başladı ya da ben çok usturupluyum. Ya da hiçbirisi. Sadece bazı kızlar yoldan şöyleeeeeeeeeecenek birazzcık çıkmaya başladılar.

Anlayamıyorum yaa . Bi kız olur da nasıl kızım dudakların cok quzel lan :D piç zaten dudaklarm yada göğüslerim için çıkıon bulusunca 1 kere yuzme bakmıon :/ :) "  böyle birşey paylaşabilir ki !

birde paylaştığı gibi ' ayneeeen aq ya' nasıl yazabilirrrrrrr......yok valla gerçekten kabullenemiyorum bu gidişatı... İlerde daha neler paylaşabilirler acaba... Bekliyorum :)

3 yorum:

  1. açık ve net bir durum özeti olmuş.

    YanıtlaSil
  2. sanırım şu sözünü ettiğin kişilerin kurmuş olduğu cümleler,onları ''kendi dünyalarında elit'' yapıyo olmalı=)yoksa hangi aklı başında insan kendini böyle aşağılar ki dimi ama;))

    YanıtlaSil
  3. evet aynen :) ama dediğin gibi sadece "kendi dünyalarında" :)

    YanıtlaSil