31 Ağustos 2010 Salı

Yinede bişeyler var..

Herşey çok hızlı ve bir o kadar da yavaş ilerliyor..Geçmişe bakıyorum..Neler yaşamışım..Neler yaşatmışlar..
Kendi öz irademle yaşadığım şeylere bakınca kendime kızıyorum..Neden ' diyorum ? Neden sonunu düşünmeden böyle aptalca hareketler yapmışım ki? Hem kim için yaptım onları !? Değdi mi ?
  Hayır değmedi. Ama ben bunu göremeyecek kadar körmüşüm o zamanlar. Yaptığım hatalardan geriye kalan sadece sonuçlar. Evet kimin için yaptığımın bir önemi yok. Sadece yaptığım şeylerin sonuçlarının önemi var. Çünkü bazen hala o hataların sonuçları karşıma çıkıyor. Beni yerden yere vuruyor. Unutmaya çalışıyorum. Olmuyor.. Düşünmemeye çalışıyorum.. Taaaaaa ki başka birşey onu bana hatırlatıncaya kadar..
  
Peki kendi yaptıklarım değilde diğerlerinin bana yaptıkları !? Onları da mı haketmiştim. Eğer gerçekten onları da hakettiysem ben gerçekten de kötü biriyim. Kin beslemiyorum.. Çünkü dedim ya belki de ben gerçekten ama gerçekten kötü biriyim..

2 yorum:

  1. Hayattan çok şey ummuşsun.. Ve hiç birşey elde edememişsin gibi yazmışsın...

    YanıtlaSil